Veelgestelde vragen - FAQ
Bestellen
Kan ik na het plaatsen van de bestelling mijn kaart nog aanpassen?
Je kunt deze helaas zelf niet meer aanpassen, maar je kunt onze klantenservice een e-mail sturen om de wijzigingen door te geven. Als de bestelling nog niet is verwerkt, kunnen we dit voor je aanpassen.
Ontvang ik na het plaatsen van de bestelling nog een drukproef?
Indien je een eigen ontwerp hebt aangeleverd ontvang je altijd van ons een drukproef ter controle.
Gaat het om een tekst op de kaart of heb je een logo toegevoegd? Ook dan ontvang je van ons nog een bevestiging en voorbeeld van het ontwerp wat je besteld hebt. Heb je geen wijzigingen meer? Dan gaan wij aan de slag met jouw bestelling!
Ik wil de geschenken rechtstreeks naar mijn medewerkers laten versturen
Geen probleem! Na het plaatsen van de bestelling kun je een adressenlijst aanleveren door middel van een template die wij hebben gemaakt. Deze vul je in en mail je naar klantenservice@teamkado.nl.
Die kun je hier downloaden.
Wij zorgen er vervolgens voor dat de geschenken naar de individuele huisadressen worden gestuurd.
Bieden jullie ook een verjaardagsservice of andere langer lopende service aan?
Zeker! Wij bieden ook terugkerende, wekelijkse of maandelijkse leveringen huis-aan-huis voor jouw collega's of maandelijkse verzendingen naar kantooradressen. Hier zitten wel minimale aantallen aan en een aantal voorwaarden die we dan even met je afstemmen. Interesse? Neem vooral even contact op!
Zijn jullie prijzen inclusief btw?
Al onze prijzen zijn altijd inclusief 9% btw. Deze btw staat gespecificeerd op de factuur die u digitaal ontvangt na uw bestelling.
Kan ik op rekening bestellen?
Na telefonisch overleg zijn er ook mogelijkheden om op rekening te bestellen.
Eigen ontwerpen
Kan ik een eigen ontwerp voor de sleeve aanleveren?
Een eigen ontwerp sleeve is alleen op aanvraag mogelijk en voor hogere aantallen. Neem contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Hoe lever ik een eigen ontwerp aan?
Je kunt een eigen ontwerp laten maken door een grafisch ontwerper en dit per e-mail aanleveren via een werktekening die wij hebben opgesteld. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Is er een werktekening beschikbaar?
Zeker! We hebben werktekeningen beschikbaar voor verschillende ontwerpen. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Kunnen jullie ook een eigen ontwerp voor mij maken?
Dit kunnen wij zeker voor je regelen! Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden en kosten te bespreken.
Ik wil een geschenk met eigen ontwerp cadeaulint én eigen ontwerp kaart
Wat leuk! Dat kan uiteraard ook. We hebben voor beide opties een werktekening beschikbaar!
Maatwerk
Kan ik ook een snoepsoort bij jullie bestellen wat niet op de website staat?
Neem gerust contact met ons op, zodat we samen de mogelijkheden kunnen bekijken!
Ik zou graag snoep in eigen kleuren of chocolade met topping in huisstijl bestellen?
wij kunnen in sommige gevallen een snoepmix op kleur maken of zelfs de topping van de chocoladebars! Neem gerust contact met ons op, zodat we samen de mogelijkheden kunnen bekijken!
Ik zou graag een eigen cadeaukaart toevoegen bij CadeaukaartKado®, kan dat?
Ook dat kan, in dat geval stuur je in overleg jullei eigen opgewaardeerde cadeaukaarten naar ons en zullen deze toegevoegd worden aan CadeaukaartKado®, gaan we regelen!
Kan ik ook iets anders lekkers kiezen als vulling bij CadeaukaartKado®?
dat kan, laat ons vooral jouw voorkeur weten, dan denken wij even met je mee!
Over onze producten
Mijn snoepjes zien er iets anders uit dan op de foto?
Heel soms kan het voorkomen dat we moeten afwijken van de oorspronkelijke voorraad, aangezien we afhankelijk zijn van de beschikbaarheid bij onze leveranciers. Dit gebeurt gelukkig zelden. Uiteraard houden we in dat geval altijd rekening met allergenen, conform de originele samenstelling!
Wat is de THT van jullie producten?
op het moment van verzending dit er op snoep en de meeste chocolade een THT van een jaar. op sommige bonbons is de THT iets korter ivm de versheid van bepaalde ingrediënten.
Hoe gaan jullie om met allergenen en speciale dieet wensen?
de allergenen van onze snoepmixen en chcolade staan vermeld op de webiste (moment van bestellen) en tevens op de verpakking. Mocht je een collega hebben met een speciale dieetwens, neem dan wel even contact met ons op, dan denken wij graag met je mee voor een alternatief!
Kan ik ook halal of vegan bestellen?
Het meeste snoep van ons is standaard halal, ook hebben we vegan opties binnen ons snoep. In beide gevallen staat het bij de doosjes zelf.
Verzending
Hoe lever ik de losse huisadressen-lijst aan?
Je kunt een adressenlijst aanleveren via een door ons opgesteld template. Vul dit template in en mail het vervolgens naar klantenservice@teamkado.nl.
Je kunt het template hier downloaden.
Kan ik mijn bestelling volgen via Track & trace?
Wanneer je een levering met pakketten hebt, ontvang je automatisch een e-mail met een link om je bestelling te volgen. Kies je ervoor om pakketjes naar individuele huisadressen te laten versturen, dan ontvang je van ons een Excel-bestand met daarin alle track & trace-links.
Ontvangen mijn medewerkers ook een track & trace?
Als je kiest voor verzending naar individuele huisadressen, ontvangen je medewerkers standaard geen track & trace-code, en we vragen ook niet om hun e-mailadressen.
Wil je toch dat je medewerkers een track & trace-mail ontvangen met de boodschap dat er een leuke verrassing onderweg is? Dat kan! Neem hiervoor contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Ik wil de geschenken verdelen over meerdere bedrijfslocaties, kan dit?
Zeker! Laat ons via een Excel-lijst weten hoeveel stuks er naar elk adres verstuurd moeten worden.
Kunnen jullie ook op een pallet afleveren?
Bij grote aantallen is het vaak praktischer om je bestelling via een palletlevering te ontvangen. Dit is bij ons zeker mogelijk.
Is een spoedlevering ook mogelijk?
Zeker, al is dit afhankelijk van de actuele drukte. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Bezorgen jullie ook in het buitenland?
We bezorgen, tegen een meerprijs, ook in België en Duitsland. Heb je een medewerker in een ander Europees land? Vraag ons gerust naar de mogelijkheden.
Kan ik nu iets bestellen voor een latere bezorgdatum?
Na het personaliseren van jouw presentjes krijg je in het winkelmandje onze bezorgkalender te zien, hier kun je zelf een latere bezorgdatum kiezen. Zo kun je nu alvast een cadeautje bestellen voor een event over bijvoorbeeld 3 weken. Zo weet je zeker dat je nooit meer een moment vergeet!
Wat is jullie geschatte levertijd?
- Voor 12.00 besteld, vandaag verstuurd*: Wanneer je presentjes op werkdagen bij ons bestelt vóór 12.00 uur, doen wij jouw bestelling dezelfde dag nog voor jou op de post. Bij aantallen boven de 50 stuks of met eigen designs die wat meer werk vragen van ons uit, zal er altijd even contact gezocht worden ivm mogelijke deadline. De verwachte levertijd voor brievenbuspakketjes 1 tot 2 bezorgdagen, maar over het algemeen beloven bezorgdiensten het pakketje de volgende werkdag te bezorgen. In het geval van drukte kan het echter ook een 1-2 dagen later zijn.
Kan ik ook komen ophalen?
in uitzonderingen kan er ook bij ons langs worden gehaald op afspraak, neem hiervoor graag eerst even contact met ons op.